Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Maya i jej nowe rzęsy i włosy…

Kolejna rzecz, która dość długo czekała na swoją kolej by Wam ją pokazać.

Mianowicie całkowita przemiana Mai. Dostała obitsu, nowy wig i rzęsy!!!

Wig kupiłam na ebay’u, obitsu na Mimiwoo, a rzęsy w zwykłej drogerii. Rzęsy oczywiście są dla ludzi ;) Wycięłam odpowiednią ich część, dokleiłam do powiek lalki i gotowe!

P1330472

Różnica pomiędzy nowymi a stockowymi rzęsami jest kolosalna!

P1330478

A tu już na lalce

P1330530

P1330541

P1330543

P1330548

I tak dla porównania

page

13 komentarzy:

  1. Oj taaaak <3 Ślepka nabrały większej głębi. Piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one gęste! Teraz jej spojrzenie jest jeszcze bardziej zalotne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: impressive new tabs. Great makeover. I love it. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się to jej spojrzenie zalotne zrobiło!
    A próbowałaś już wstawiać rzęsy Barbiom? Bo mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna robota...efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, ja mojej też zmieniłam ale nie na takie ukośne, a dalci tylko zagęściłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczynka... chcemy aby nasze dzieciaki były śliczne :) Maja jest. Ja nieśmiało... jestem za próbą z barbiami ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te rzęski! a i nowy wig bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Te zmiany nie tylko nie ujeły jej uroku ale i dodały charakteru!
    Mnie też ciekawi kwestia przyklejania rzęd barbiatym- wielu z nich mogłoby to bardzo poprawić niemrawy wyraz twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nowymi rzęsami bardzo jej do twarzy! Świetna przemiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie inna lalka! ;D Bardzo jej do twarzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...