Obserwatorzy

czwartek, 13 marca 2014

3x Toralei

W mojej kolekcji znalazły się już 3 lalki Monster High Toralei – wersja basic, Kotastrofa i Coffin Bean.

Ktoś prosił o zdjęcia porównawcze. Zrobiłam takie naprędce zdjęcia zbiorowe.

P1370340P1370341P1370345P1370346P1370347P1370348P1370349

Uwielbiam je!

Zapowiem Wam jeszcze, że niedługo pojawi się na moim blogu nietypowa lalka. W rozmiarze barbiowym i w sumie dość mało spotykana, przynajmniej na blogach, które ja odwiedzam (spotkałam się z tej firmy tylko raz). Obserwujcie więc bacznie mój blog.

17 komentarzy:

  1. Skojarzenie mam jedno, przepraszam z góry ;): http://goo.gl/nVQL88
    Ech... kto się nie urodził w latach osiemdziesiątych, nie zrozumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne w każdej wersji :)
    No i czekam na tą niespodziankę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że mają swój wielki urok. Są takie kolorowe! Fajna trójka!
    Ciekawe, czym nas zaskoczysz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają Toralei razem.! Jestem strasznie ciekawa co to będzie za lalka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ super Kociary!! chciałabym wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersję basic mam i nadal uważam ją za najładniejszą z MH ale tę z rozpuszczonymi włoskami to bym tez bardzo chętnie przygarnęła :) Ona była sprzedawana w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - jest właściwie ale jeszcze to nowość ;)

      Usuń
  7. Wszystkie są piękne, choć bardziej podoba mi się buźka Basic. Kafejkowa ma bardziej kościstą twarz? Za to Kotastrofa ma bardzo wyraźne te połówki buźki. Nie przepadałam jakoś znacząco za Torą, ale chyba zaczynam się do niej przekonywać :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotki przepiękne, bardzo lubię Torę, również jest jedną z moich ulubienic, ślicznie razem wyglądają, niby takie same a jednak są inne :) również z niecierpliwością czekam na zapowiedzianą niespodziankę. Mam nadzieję, że nie będziesz nas trzymać długo w niepewności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się Torka Basic <3 Ten wygimnastykowany ogon :P *0*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się... nie podobają mi się... nie podobają mi się...
    (nie działa ;/ - niestety mi się podobają :( )

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja może sobie pójdę, bo zaraz mnie pokusa na jakąś dopadnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej mało spotykanej lalki :) Kogo takiego zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :) oj ja tez je uwielbiam i mam kilka w swojej kolekcji ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne, ale mi się chyba najbardziej podoba Kotastrofa ^^
    Zapraszam na nową notkę ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy ogonki zwijają im się tak samo?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...