Obserwatorzy

piątek, 5 czerwca 2015

Zaległe kocie Monstery

No tak... przez ten czas kiedy nie blogowałam nie próżnowałam jeśli chodzi o wzbogacanie mojej kolekcji...
Szczególnie tej kocio-monsterowej kolekcji....
Oto ile kociaków mi się uzbierało od września... 
stwierdziłam, że pokażę je zbiorowo :)



Poniżej Toralei Stripe z serii Ghoul's Alive i mieszanka Tory i Cleo - czyli Cleolei z Freaky Fusion




Catty Noir z 3-paku Ghoulebrities in Londoom oraz mieszanka Toralei z Scarah z Freaky Fusion


Znów Toralei Stripe tym razem z serii Freaky Field Trip, w środku pan Puma i Kotka z zestawu z czarownicą - przeszła małe zmiany - myślę, że na lepsze


Składak Nocturnal Tiger z nalepianą twarzą... (może kiedyś namaluję jej normalną twarz? will see)
I kolejna Tora - z serii Ghoul Sports


Trochę się ich już nazbierało... zapomniałam jeszcze zrobić zdjęcia 3-pakowi Toralei z siostrami-bliźniaczkami... ale to dlatego, że mam trochę nieład w lalkach i leżą poupychane gdzie się da... może już niedługo uda się to jakoś ładnie poukładać...
 Sumując - zaległe kocie Monstery zdobyłam... wiem, że wychodzą nowe i to mnie przeraża! Zaaa duuuuużo! Mój mąż widząc kolejną Torę pyta: ale masz takich już z pięć! Po co Ci następna? Eh.... Wy wiecie po co... Moja wishlista wzbogaciła się o nowe pozycje... eh :( ale nie wiem czy je nabędę...

8 komentarzy:

  1. Sporo ich!
    Są bardzo ciekawe, każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Puma to mój faworyt a zaraz za Nim
    sportowa wersja Tory - fajnie sobie tak się
    pogapić na zwierzyniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba to, że wróciłaś do blogowania! bardzo dobrze!!! jednak blog to blog! Ilość "kotuf" imponująca!
    z czego Ty im uszy robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ilość, ale rozumiem czemu ich tyle! Chce się mieć i koniec!
    Składak z nalepianą twarzą jest bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  5. Toralei Stripe - przepiękna, charakterna, intrygująca!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! taka ilość kotów! ...mnie strasznie do nich ciągnie ale bronie się jak mogę przed pierwszą/ym, bo wiem, że ich wielka gromada to już tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kocice, każda z charakterem i pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już to mówiłam, ale powiem raz jeszcze:
    Scarah z uszami miażdży :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...