Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Delancey–Karaoke Divas

Jak ostatnio napisałam – miałam małą dostawę My Scenek

Między nimi była dość nietypowa dla mnie Delancey – po przeszukaniu Internetu okazało się, że jest to Delancey z serii Karaoke Divas.

Lalka była w stanie bardzo dobrym – wymagała tylko odświeżenia, nawet większa część jej ubranka do mnie dotarła więc bardzo się ucieszyłam Uśmiech

Oto jak lala przeszła spa i efekty końcowe

Po kąpieli…

P1280530

Lala ma boski makijaż i to spojrzenie… Lekko kpiący uśmieszek – takiego się dopatrzyłam Puszczam oczko

Nie miałam jej oryginalnych akcesoriów – ale wgrzebałam jakieś niebieskie okularki podobne do tych jakie lalka ma w oryginale. A że to Karaoke Diva z braku mikrofonu dołożyłam jej Discman’a

P1280624

P1280625

P1280627

Ogólnie lalka piękna – ma bardzo gęste włoski i takie mięciutkie i sypkie. Na koniec założyłam jej żółtą kurtkę zdjętą z jakiegoś klona i tak jakoś bardzo mi do niej pasowała Puszczam oczko

Lala idzie do ludzi… może ktoś chętny?

A tu zdjęcia nowej lalki znalezione na Internecie

2d83c8eb4e_34369933_o2

Po przeglądnięciu ostatniego wpisu Mono przypomniałam sobie o lalce, która będzie pasowała do mojej kociej kolekcji… Mianowicie chodzi o Fashionistas – WILD

91n314y4XpL._AA1500_

Znalazłam jedną tylko taką na All ale cena ponad 100 zł mnie przerosła… Może macie namiary na tańszą? albo ktoś chce odsprzedać?

4 komentarze:

  1. U mnie w Leclercu mają za 54. Z chęcią pomogę w kupnie. Jakby co to pisz PW na forum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna majsinka :).i do tego w oryginalnych ciuszkach częściowo- gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale limit lalkowy wyczerpany xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest, ma w sobie pazur!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...