Obserwatorzy

środa, 27 czerwca 2012

Sweetie Fashionistas “Shopping for jewellery”

Całkiem niedawno opisałam Wam Sassy na zakupach i narzekałam, że Sweetie przeszła mi koło nosa. A tu masz – jak na życzenie na Allegro pojawiła się zakupowa Sweetie w przyzwoitej cenie. Sprzedawca okazał się błyskawiczny co do wysyłki i lala dwa dni później była już u mnie.

Sweetie różni się od Sassy tym, że kupuje biżuterię a nie kosmetyki.

P1300794

Zapomniałam dołożyć torebkę – mały M. zakosił Uśmiech

P1300799

Zawieszki na bransoletkę lub paski

P1300800

Pasek 1

P1300801

Kuferek na biżuterię

P1300802

Kolczyki – jeszcze takich u Fashionistas nie widziałam – nie powtórzyły się jeszcze (przynajmniej ja nie zauważyłam)

P1300812

Zaskoczenie – ona ma pierścionek!

P1300813

P1300814

Pasek numer 2 na zawieszki

P1300821

Buty – kształt tych jakie miała Girly z pierwszej serii

P1300823

Niemiła niespodzianka – chcąc rozczesać lali włosy na grzebyku został mi lichy kołtun, który nie nadał się nawet by ponownie wszyć lalce włosy ;/ i niestety zostanie jej taka łysinka – aż znajdę dawcę, żeby tą łysinkę załatać…

P1300822

Jest to Sweetie, która do Sweetie nie jest podobna – porównanie z Sweetie wave 2 – każda następna Sweetie jest podobna do tej z wave 2

P1300807

Natomiast ja widzę podobieństwo zakupowej Sweetie z Cutie wave 1 – różnica tylko taka, że Sweetie patrzy w bok.

P1300809

Mimo tego mankamentu z włosami – nowa i od razu łysa ;/ podoba mi się no i ma fajne dodatki Puszczam oczko

A tu mała sesja

P1300824

P1300826

I obie “zakupowe” Fashionistas

P1300829

P1300830

P1300835

Na koniec powiem Wam, że kocice Meowlody i Purrsephone z Monster High są już u mnie!!! Strasznie się cieszę! A ze złych wiadomości powiem tyle, że nie mam Kena Sporty wave 2 bo sklep, w którym kupowałam zrobił mnie w konia… szkoda pisać…

11 komentarzy:

  1. no niezle z tymi włosami ;/// Opowiadaj co za sytuacjaaa z tym kenem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum w spamowisku opisałam co i jak w marudze z rana

      Usuń
  2. Ta Sassy jest taka delikatna, letnia ;)
    Te buty i jej pierdółki, a właściwie ich wariacje mam już jakiś czas z adwentowego kalendarza Barbie :) Kolczyki rzeczywiście ma inne niż wszystkie Fashionistki, naszyjnik chyba zresztą też. Przykro mi z powodu Kena, ale głowa do góry, na pewno wkrótce go znajdziesz, choćbyś go miała spod ziemi wykopać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulo.... Twoja kolekcja musi teraz wygladac imponujaco, ciekawe czy bys je zmiescila wszystkie na jednej fotce :-)
    Gratuluję udanego zakupu i tlko tego Kena szkoda!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się :/ ładniejsza jest zdecydowanie Sassy , wszystkie są podobne :) denerwuje mnie to że robią takie same dodatki , w innym kolorze :/
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawą ma twarz :) gratuluję :) i współczuję problemów ze sklepem i kenem...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności!dodatki ma fajne!szkoda tych włosków trochę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowej lokatorki. Faktycznie ma ciekawą twarz. A z kenem to szkoda gadać. Współczuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to nie Sweetie tylko Cutie Wave 2 :) Zawsze mi się podobała, taka śliczno-słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie jest za "nudna" . Ale i tak gratuluję ! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...