Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Kobieta zmienną jest

No właśnie – z racji, że nie mogłam się przekonać do tej różowo-włosej wróżki jako niegrzecznej dziewczynki – pokombinowałam i odziałam w różowo-czarną sukienkę lalkę z główką Sassy z pierwszej serii wymiennych głów. Wcześniej musiałam wyprostować jej włosy bo miała jak baranek po moim ich zakręceniu ;) Z początku miałam z tym problem ale doszłam do ładu.

Mimo, że lalka odzyskała dawną fryzurę to i tak nie jestem z niej zadowolona – bo firmowo ta lalka ma włosy koszmarne! Dziwne w dotyku i bardzo źle przycięte no i nie grzeszące gęstością. W niedalekiej przyszłości czeka ją reroot.

Róż z jej włosów gryzie się trochę z różem na ubranku ale po reroocie powinno być już ok.

Zdecydowałam się na tą zmianę ze względu na makijaż lalki typu smoky eyes I nawet te różowe I lekko brokatowe usta mi nie przeszkadzają…

Wiem, że te włosy wyglądają licho.. ale liczę, że reroot załatwi sprawę

P1320882

P1320883

P1320886

P1320887

Dziękuję za liczne pochwały na temat mojego szycia – bardzo to miłe Smile

Odpowiadając na niektóre komentarze.

Rzadko szyję bo jestem strasznym leniem w tej dziedzinie! Szyję czasem ręcznie bo mam wrażenie, że lepiej mi ogarnąć wtedy materiał by wyszło w miarę równo, a że nawet mi to wychodzi to nie mam pojecia dlaczego. I muszę mieć na prawdę natchnienie by coś stworzyć lub niezłą motywację Winking smile Mam typowy słomiany zapał co do szycia… stworzę coś ale żeby szyć na większą skalę to już tak sobie Winking smile

Przykro mi ale nie potrafię zrobić wykroju moich ubranek… powstają spontanicznie – najczęściej dopasowuję je w trakcie szycia i nie odrysowywuje ich.

Jeśli jest ktoś zainteresowany to wróżka jest na sprzedaż.

4 komentarze:

  1. Hello from Spain, i like your photos. This Barbie is very pretty. I like her hair. Her outfit is very pop and sexy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą łepetynkę. Włosy to kanekalon (okropieństwo!). Cały czas zastanawiam się czy ją zatrzymać, czy sprzedać. Mam już jedną różowowłosą lalkę, którą bardzo lubię (Ślubna Wróżka), dlatego jeśli ją zatrzymam, pewnie zrobię jej reroot na bardziej naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja i sobie chwale! Pieknie to zrobiłas ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jej oczy ładnie się komponują ze strojem:) Kolor Włosów mnie nie razi, wydaje mi się nawet, że dobrze pasuje, ale faktycznie fryzura wymaga poprawek.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...