Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

Daily Wild 6

Witam!

Dziś od razu przepraszam za jakość zdjęć. Pogoda nie dopisuje, a ból głowy jest przytłaczający i jadę na najniższych obrotach.

Dziś Wild pokaże Wam fotel dla Moxie T. i resztę “siedzisk” dla Fashionistas. Oczywiście pokażę też całą gromadkę Wave 1, ale tylko żeńską część – brak mi faceta do nich. Może się coś trafi za jakiś czas… zobaczymy

P1290543

Fotel – jest ciut większy z racji rozmiaru Moxie. Testowała go Wild i stwierdziła, że jest bardzo wygodny Uśmiech

Kilka dni temu trafiła do mnie Artsy z Wave 1 – używana. Miałam pewne obawy bo wiadomo jak to sprzedawcy mówią, że stan bardzo dobry albo idealny a potem okazuje się, że szkoda gadać. A tu miła niespodzianka – lalka okazała się faktycznie idealna – była tylko zakurzona – wystarczyła jej kąpiel, przelanie włosów wrzątkiem bo były lekko splątane i lalka jest jak nowa!

Tu zdjęcia jeszcze przed

P1290514

P1290513

Jak się dobrze przyjrzeć dekolt cały zakurzony i twarz też – musiała stać bądź leżeć na półce. Pasek był jeszcze fabrycznie przyszyty do sukienki! Udało mi się złapać okazję… bardzo się cieszę z tego powodu.

Z lalką przyszło kilka drobiazgów

P1290525

 Sikający kot, kupkający pies, trochę ciuchów i kilka miniaturek

P1290526

Najbardziej rozbroiła mnie szczoteczka do zębów!

A tu cała żeńska część Fashionistas Wave 1. Tylko Sassy nie ma swojego oryginalnego wdzianka a reszta albo nowa albo udało mi się kupić prawie w całości! I jeszcze cały komplet “siedzisk” Puszczam oczko stworzonych dziś przeze mnie.

P1290541

P1290545

A tu jeszcze Moxinkowy Fotel Uśmiech

P1290547

9 komentarzy:

  1. Wow, jaki dizanjerski komplet wypoczynkowy, sama bym takim nie pogardziła w real-size ;]
    Gratuluję zebrania Fashionistek z "pierwszego tłoczenia: ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję skompletowania serii! Wow! :)
    Artsy faktycznie idealna - tylko okularów jej brak. :)
    Sassy ma nowe kolana! Nie wiedziałam, że była też taka - chyba, że to "przeszczepiona głowa" :)
    Sofy i moxinowy fotel są świetne! Masz talent. :)
    Współczuję bólu. Wiem niestety jak to jest.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...niezły zbiór masz tych fashionistek.
    Widzę, następnego kandydata na lalkowego tapicera!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Fashionistek! :)
    A mebelki bardzo fajnie Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!

    Fajowska :).Gratuluję prawie pełnej seri :p.
    A jak ci zazdroszczę- siusiu kotek i kupkowy piesek ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. sietny zestaw wypoczynkowy :D Ja kiedyś napisałem że chce pierwszą ale jakos mi nie wychodzi i kupuje inne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, nie wiedziałam, że masz całą serię, myślałam, że tylko Glam i Wild (albo resztę przeoczyłam w Stories, albo nie występowały). Więc nie tylko ja miałam za punkt honoru zebrać Wave 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to już wiem kto mi gwizdnął tą pannę sprzed nosa ;) ale przynajmniej wiem, ze trafiła w dobre ręce :D
    Gratuluję kompleciku :D
    A na ból głowy najlepszy zimny kompres.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne meble!!!!!!!!!!!!!!!sama je robiłaś?? woow!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...