Obserwatorzy

poniedziałek, 10 lutego 2014

Podsumowanie–styczeń 2014

Bardzo się ostatnio rozleniwiłam i nie mogę się zmobilizować do lalkowania. Trochę to za sprawą pracy jaką mam i dzieciaków, które wymagają dużo uwagi (szczególnie jak się obaj pochorują).

Podsumowanie za styczeń będzie bardzo krótkie.

Zaczął się on spotkaniem lalkowym w jakże miłym gronie – nie mogę się doczekać następnego – jak zwykle ;)

CIMG1905_thumb[1]

Do mojego lalkowego towarzystwa dołączyła Dal Sakura

P1370018_thumb[1]

Która została Miką

P1370083_thumb[1]

Zrobiłam reroot Jacoba dla pewnej fanki Zmierzchu

P1370126_thumb[1]

I pokazałam Wam efekt przebiegu mojego SPA lalki GosiakSz – Barbie in India

P1370104_thumb[1]

W styczniu zrobiłam też jeszcze jeden reroot ale nie zdążyłam go pokazać. Obiecuję to jutro nadrobić. Pochwalę się też, że kolejny reroot gotowy i gdy tylko uszyję suknię dla panny to nie omieszkam przedstawić efektów na blogu.

Zaczęłam też reroot jednej z moich lalek ale zapał mi przeszedł i leży taka bida z kilkoma pasemkami i czeka aż znów znajdę “chcieja” by się nią zająć.

No bo taaaaaaaaaaaaak mi się nie chce…

PS. Nowa lalka w drodze!!! Zupełnie niespodziewana!!!

5 komentarzy:

  1. Zdradź jaka panna do ciebie jedzie :)
    Daj choć podpowiedź! Jakaś Barbietka,Dal,Pullipka? A może Monsterzyca? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh,ta twoja Sakurka!!ślicznota! no i ten Jacob...mrrrrr!!!

    ciekawam co to za nowość leci do ciebie????

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd ja znam tą nic-mi-się-nie-chciozę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... a jednak spędziłaś ten czas pracowicie :)
    Rerooty wspaniałe !!! Sakurka słodka - może wreszcie zacznę odróżniać Wielkookie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepszy rydz niż nic;) Uważam że I tak sporo się u Ciebie działo zważywaszy na okoliczności;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...