Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pracowita sobota

Wczoraj naszła mnie wena twórcza i dosiadłam się do maszyny by uszyć kilka ubranek nie tylko dla Mai ale także dla Melrose.

Efekty:

P1330299

P1330300

Spódniczka równie dobrze może stać się bluzeczką Winking smile

P1330301

P1330302

P1330304

P1330305

A teraz zabawa: znajdź różnicę miedzy strojem z tego zdjęcia a strojem z kolejnego zdjęcia

P1330313

 

P1330316

Tu skarpetki wyszły mi ciut przydługie i przy pełnym naciągnięciu chowają się pod sweterkiem. Ale można je też zadziornie pomarszczyć Winking smile

P1330314

P1330317

P1330315

P1330318

Niedługo więcej tego typu ciuszków. Powstanie także na blogu zakładka “For Sale” gdyby ktoś uznał, że chciałby coś z ubranek dla swoich lal Winking smile

Maya nadal tkwi na stockowym ciele. Nie mam jeszcze wszystkiego co potrzeba by zrobić jej przeszczep…

15 komentarzy:

  1. Ale się rozszalałaś! Śliczne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudowności!! przepiękne sweterki i skarpety!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! the clothes are amazing and i like the socks in particular! keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! superaśna lalkowa moda! czy 2 z zdjęcia z pytaniem są lustrzanymi odbiciami? bo obejrzałam uważnie i tylko taka odpowiedź przychodzi mi do głowy =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie to ;)
      Są dwa różne ubranka mimo iż bardzo podobne :)

      Usuń
  5. Hello from Spain: great job. Beautiful creations. I like your sweaters. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, śliczne ciuszki :)
    Coraz częściej zastanawiam się nad sprawieniem sobie Moxie, bardzo fajnie się u ciebie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę! Węższy różowy pasek pod górnym ściągaczem i inny układ pasków na rękawie. Właśnie te dwa zestawy podobaja mi się najbardziej. Pracowity weekend miałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stroje. Bardzo mi się podobają. Mój faworyt to bluza z misiem- jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jednym guziczki-serduszka są krzywa, a na drugim prosto.

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie, guziczki są inaczej przyszyte :D
    Booooski szał szyciowy :D
    aż żal że tak mało zdjęć ;)
    Ten kotek na szaro-różowych paseczkach mnie rozbroił :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez urazy...
    ALE JA NADAL CZEKAM NA KOLEJNE ODCINKI O TWOICH LALKACH PRZY TAMTYM CHYBA NAPISAŁAŚ ŻE NIE DŁUGO BĘDZIE KOLEJNY!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...