Obserwatorzy

niedziela, 31 maja 2015

Koto-Draka!

Około roku temu, będąc na "łowach", trafiłam na Draculaurę w stanie dość "zmemłanym". 
Lalka miała część swojej garderoby, włosy w stanie "strzelił mnie piorun" ale w sumie najgorsze to okazały się jednak nogi... w biodrach zostały uszkodzone i "latają" jak chcą... ale myślę, że za jakiś czas lalka wybierze się na SPA i zostanie to wyleczone. 
Draka firmowo wyglądała tak:
(foto skradzione z sieci)
Popracowałam trochę nad jej fryzurą, zmyłam coś z twarzy, domalowałam to i owo (spokojnie na razie to nie trwały makijaż ;)) i doczepiłam niezbędne kocie dodatki i wyszła taka oto Koto-Draka:




Kupiłam już odpowiednią farbkę i lalka zostanie przemalowana już tak jak trzeba i na pewno będzie tego trochę mniej na twarzy ;) Po prostu chciałam dać jej maksimum kotowatości :)

10 komentarzy:

  1. Wyszła taka słodka :D Śliczny nosek ;) Czekam na ostateczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotodraka jest purrrrrrrrrrfekcyjna! :)
    Bardzo mi się podoba i czekam na więcej takich "przemian"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie będą kotami? Chcę w takim razie koto-rakeli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DraKota bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, Twój ooak jest naprawdę śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie nie ma za dużo kotowatości!!!
    bardzo fajna i urokliwa! ładny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak dla mnie wygląda teraz idealnie :D Taki typowy, czarny, przy oszący rzekomego pecha kotek :D
    Baaardzo podoba mi się ostatnia fotka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna ta Monsterka! Świetny malunek! Podziwiam szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodkaaaaa :D Mogłabyś już niczego w niej nie zmieniać <3
    Jej strój jest tak uroczy, że lalka pewnie cały czas mruczy z uciechy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest ekstra, szkoda go zmywać :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...