Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

Księżniczki Disney’a z Kinder Niespodzianki

Swego czasu chciałam mieć w swojej lalczanej kolekcji przedstawicielki księżniczek z bajek Disney’a. Ale problem w tym, że wszystkie w skali 1/6 nie bardzo mi pasowały. Z drugiej strony, tyle tych księżniczek – trzeba by mieć dużo miejsca dla nich i obawiam się, że prędzej czy później chciałabym się ich pozbyć.

Nadarzyła się okazja gdy w jajkach Kinder Niespodzinek pojawiła się kolekcja figurek księżniczek Disney’a właśnie. Rozmiarowo dla mnie idealne! Uparłam się je uzbierać – trochę jajek to kosztowało i nie tylko! Dzięki uprzejmości pewnych osób, które zdecydowały się na wymiankę figurek udało mi się zebrać je wszystkie za co im bardzo dziękuję!

Oto cały komplet figurek

P1360375

Kopciuszek

P1360377

Dżasmina

P1360378

Śnieżka

P1360381

Aurora

P1360384

Ariel

P1360387

Bella

P1360392

Roszpunka

P1360393

Figurki są całkiem przyzwoicie wykonane i mają przyjemne buźki jak na takie miniaturki. Czuję się spełniona pod względem księżniczkowym i na razie mi wystarczy Uśmiech

A Wy posiadacie jakieś Kinder kolekcje? Bo ja mam jeszcze jedną ale pokażę ją dopiero za jakiś czas Uśmiech

13 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I also I have these princesses of Kinder Eggs. I really like these chocolate eggs. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z nich tylko Aurorę :) ostatnio w sklepie jak Synuś był grzeczny to zażyczył sobie jajo, a były tylko różowe, no i mu zajumałam księżniczkę :D a śliczna jest też Śnieżka i Arielka - masz na zbyciu? :)
    więcej kinderkowych kolekcji nie mam, ale mam dużo pojedynczych zabaweczek, bo młody dostaje kinderki jako nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja, ja niestety żadnej pełnej kolekcji z Kinder nie mam, ale mogę jedynie powidzieć, że od dłuższego czasu posiadam pudełko z dużą ilością niespodzianek z jajek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie mam jedną z księżniczek - Ariel.Choć marzą mi się inne, to póki co trafiam na same nie disneyowskie gadżety. Mam już dwa dziobaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Księżniczek nie posiadam ale mam sporo figurek z innych serii ;) może je kiedyś na blogu pokarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arielka ma sliczna buzie i faktycznie jak na takie malenstwa sa bardzo fajnie wykonane.
    Mi jak narazie wszelkie zbieractwa przeszly Probowalam zbierac naparstki z roznych stron swiata, ale stracilam zapal.... Pewnie to wina ciasnoty w jakiej przyszlo mi mieszkac;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Kolekcja! :)
    Widziałam jak na forum walczyłaś o brakujące ogniwa :P
    Ja kiedyś z kinder zbierałam duszki świecące w ciemności, jednak nigdy nie udało mi się zebrać całej serii, więc gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kolekcji! A ja zażarłem ich chyba z 25 i mam tylko Kopciuszka i Królewnę Śnieżkę. Poluję na Roszpunkę i Arielkę ale ciągle trafiam na puzzle...

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde! Faktycznie mają ładne buźki, jak na takie maleństwa! Najbardziej, to mi się chyba Ariel podoba, ale mi się ona zawsze podoba!
    Moją ulubioną serią z Kinder jajek były żabki i pingwinki. Przepadły niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoj, Kinderki! Za smarkacza zbierałam ich na pęczki i szczęśliwie wszystkie są wciąż gdzieś w domu - po Twoim wpisie aż nabrałam chęci na ich odnalezienie i pokazanie na blogu ;)
    A z księżniczek Disneya mam parę figurek z nieKinderowych jajek i niestety pod kątem wykonania wyglądają przy tych jak ubogie krewne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Wszystkie Księżniczki , I Mam Barbie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejcia. Ja mam mnóstwo zabawek figurek z kinder niespodzinek w tym maxi . Mam je na zbyciu bo już z nich wyrosłam i chcę się ich pozbyć. Chciałabym je sprzedać może byście chcięli? Sprzedam je bardzo tanio a są mega ładne.W nich są kolekcje takie jak : biedronka i czarny kot, barbie, zwierzęta, 50 lat kinder,itp.. jeśli byście chcieli, zapraszam na Msp ( jesli gracie ) moj nick ; turkusowa #123 . Bedą rowniez na Olx. Na razie i do uslyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejcia. Ja mam mnóstwo zabawek figurek z kinder niespodzinek w tym maxi . Mam je na zbyciu bo już z nich wyrosłam i chcę się ich pozbyć. Chciałabym je sprzedać może byście chcięli? Sprzedam je bardzo tanio a są mega ładne.W nich są kolekcje takie jak : biedronka i czarny kot, barbie, zwierzęta, 50 lat kinder,itp.. jeśli byście chcieli, zapraszam na Msp ( jesli gracie ) moj nick ; turkusowa #123 . Bedą rowniez na Olx. Na razie i do uslyszenia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...