Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Akemi – jasne piękno

Tak dałam na imię mojej nowej lalce – pochodzi ono z języka japońskiego i oznacza jasne piękno.

Jest to hybryda lalki powstała z lalki Balleriny – to ta fioletowa i ciałka Raquelle Fashionistas… kolory główki i ciałka bardzo ładnie ze sobą współgrają.

6310038436_0e186711ef_z

Już dawno, żadna nowa lalka tak mnie nie ucieszyła jak ta azjatka (poza Angelicą)

Napatrzeć się na nią nie mogę – zresztą sami zobaczcie

Oto Akemi:

P1320027

P1320030

P1320039

P1320042

P1320045

Spotkanie z drapieżcą :D ale bardzo łagodnym ;)

P1320049

P1320050

Trzeba jeszcze korzystać z ostatnich podrygów jesiennego słońca

P1320052

P1320056

Śliczna jest – warto było sobie ją sprawić :)

P1320057

11 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia i śliczna lalka, a muszę przyznać, że jakoś zawsze przechodziłam obok niej obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka nie pomyślałabym że ta lalka może być taka śliczna! Ma bardzo ładny makijaż ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna buźka :D
    Zakochałam się w jej oczach :D
    Zdjęcia mistrzowskie, szczególnie te "kwiatowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fantastyczna ! jak by Fashionistas miały takie buzie :) jest cudowna !
    na serio ,jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zachwytów!
    Przyznaję, że ja też dotąd przechodziłam obok niej obojętnie. To był duży błąd, bo lalka jest stworzona do pozowania.
    Mattel sam wbija sobie nóż w nogę produkując nudne playliny z ciekawymi twarzami. My, biedni kolekcjonerzy, musimy się męczyć żeby wyciągnąć z lalek wewnętrzne piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne fotografie! Bardzo wdzieczna modelka z tej nowej Laluni;)

    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Niesamowita! CHCĘ ją straszliwie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Boska! Muszę na nią zapolować ! Koniecznie !
    Czy ona ma kolor ciałka takiej jak tradycyjne Fashionistki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutka!piękne ma oczy i usta!gratuluję nabytku!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...