Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

“Wielka zmiana Summer – The great change of Summer” episode 10

Nie będę się rozpisywać – oglądajcie i czytajcie…

P1310911

Sassy: And you know,  I enter the bathroom, he was almost naked standing here and wearing only towel, when he turned the towel fell down… I run out and now I don’t know what to tell him…

P1310912

Sassy: Summer, are you listening to me? Summer?

P1310913

Summer: I’m sorry Sassy, I have to tell you something… I don’t like my look…

Sassy: But why? Did something happen?

P1310914

Sassy: If Martin said something stupid I will teach him a lesson!

Summer: No, it’s not that… It’s about me.. I don’t feel good with my look…

P1310916

Sassy: You are very pretty doll! There are many Kens who dream about you!

Summer: But it’s about me! By the way, I wait for the look change… Magalita is supposed to organize it…

Sassy: What do you mean?

Summer: I mean that I will change my look totally!

 

Tak, pomogłam Summer ze zmianą wyglądu. Zabiegu dokona Doktor Barbie…

Yes, I helped Summer with the look change… The operation will be carried out by Doctor Barbie

P1310922

Doctor Barbie: Summer, I will give you an injection and after that you will fall asleep…

Martin: Summer, I love you the way you are,  give up this look change!

Summer: No Martin. I want it! I won’t change my mind.

 

Po 15 minutach czekania

After 15 minutes of waiting

P1310924

Martin: How was it, Doctor Barbie?  Is everything alright?

Sassy: How does she feel? 

P1310927

Doctor Barbie: Everything is OK. Summer feels great!

P1310929

Martin: What a relief! I was so worried!

Sassy: Can we see Summer?

Doctor Barbie: Of course! She even asked me to call you

P1310932

Summer: Do you like new Summer?

Martin: Darling… I don’t know what to say…

Sassy: Summer! Is that really you? You look beautiful!

 

Tak, zdecydowałam, że Summer zmieni swój wygląd… na jaki? zobaczycie niebawem :D

Przepraszam za zdjęcia – ale był to bardzo spontanicznie nakręcony odcinek :D

Mold, który jej dano od początku nie bardzo mi się podobał… taki płaski, dziwny… Cała lalka podobała mi się ze względu na kocie ubranko… Jako, że moja kolecja przechodzi diametralne zmiany – postanowiłam też pozmieniać coś w lalkach… Wiekszość lalek, które przejdzie zmianę nie była w serialu, ale że Summer to prawie jedna z głównych postaci – musiałam ją jakoś oficjalnie zmienić :D

Mam nadzieję, że nowa Summer się wam spodoba ale potrzymam was jeszcze w niepewności :)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i nawet piszecie komentarze! Jest to dla mnie bardzo miłe i daje motywację do dalszej pracy…

Pochwalę się tylko, że zawitają u mnie niedługo dwie nowe lale :) Zdradzę tylko, że jedna z nich będzie zielono-okim rudzielcem, a druga czarnowłosą azjatką….

7 komentarzy:

  1. O ty nie dobra kobieto!! Jak tak można ludzi w niepewności trzymać?!
    Odcinek jak zwykle bomba, takie spontany przeważnie wychodzą najlepiej ;)
    Czekam z wielką niecierpliwością na zdjęcie zmienionej Summer i oczywiście na nowe lokatorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz! Pokaż Summer NATYCHMIAST!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek świetny, ale jak możesz tak nas trzymać w napięciu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod powyższymi komentarzami wszystkimi kończynami - pokazuj Summer! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. super sceneria!!! :) ciekawa jestem zmiany Summer!

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz !! :DDD jak mogłaś w takiej chwili zakończyć odcinek :DDD
    odcinek świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, nie mam pomysłu co to za nowa głowa! Zdradź nam szybko! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...