Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Barbie Collector Famous Friends Mary Jane

Zakupiłam ostatnio lalę – jak w tytule bo bardzo podobała mi się na zdjęciach a na All trafiła się okazja. Laleczka przyjechała w bardzo dobrym stanie – praktycznie nowa ale bez oryginalnego ubranka. Po wyjęciu jej z koperty byłam trochę rozczarowana widokiem jej na żywo… pierwsza myśl, że jej nie zatrzymam… jeszcze gorzej jak przesadziłam ją na ciałko Raquelle Fashionistas – okazało się bowiem, że odcień ciałka Raquelle jest owszem blady ale w odcieniu różu a Mary Jane jest jaśniejszy – bardziej wchodzi w biel… Do tego gdy zaczęłam ją ubierać nic mi do niej nie pasowało… no i ta twarz taka jakaś dziwna… ale nic dałam jej szansę zaprezentowania siebie w sesji zdjęciowej

Tak wyglądała oryginalnie – zdjęcie z internetu

A tu już po przełożeniu na artykułowane ciałko i próbie kilku stylizacji – UWAGA – dużo zdjęć! Bardzo dużo!!!

P1320064

P1320067

P1320068

Podkoszulek zakosiła Kenowi Basics :D

P1320072

P1320076

P1320080

P1320082

P1320083

P1320094

Jak Doda no :D

P1320106

P1320110

P1320113

I moja ulubiona stylizacja – w niej chyba pozostanie póki nie wymyślę czegoś ciekawszego…

P1320095

P1320097

P1320098

P1320105

Takie trochę artystyczne :)

P1320104

Różnica kolorystyczna odcieni ciałka a głowy jest zauważalna bardziej na żywo jak się dobrze przyjżeć – na zdjęciach nawet nie widać

Po tych zdjęciach zdecydowałam, że Mary Jane pozostanie jednak w mojej kolekcji – póki co :) Złapała pazura w tej czerni choć muszę sprawić jej własne ubranko a podkoszulek oddać Basicowi :D A imię pozostawię jej samo Jane…

A Wam jak się podoba?

Chciałam też podziękować za miłe komentarze pod ostatnim postem – dla mnie to bardzo budujące i motywujące. Dzięki!!!

10 komentarzy:

  1. Charakterna! Najbardziej podoba mi się w Kenowym podkoszulku i Twojej ulubionej stylizacji :)
    Kolejny raz zachwycam się Twoimi zdjęciami, są naprawdę rewelacyjne!
    Świetnie pozujesz lalki, ja tak nie umiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ciekawe brwi ^^ Mi najbardziej podoba się w podkoszulku Kena :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatniej stylizacji lalka wygląda znakomicie, praktycznie różnica między głową a ciałkiem jest niezauważalna, a przynajmniej jak się nie wie, to nie zwróci się uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się tam bardzo , ale to bardzo podoba :D
    fajnie wygląda w okularach i żółtej kurtce , a najlepiej w twojej czarnej stylizacji:) taka z pazurem teraz jest !

    i styl Dody , mnie rozwalił:D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. w koszulce kena i w ostatniej stylówie wygląda zajebiscie. Pasują do niej ostrw wyraziste rzeczy! Sam lalka miód!! Zastanawiałem się nad nia ale czemu jej nie kupiłem? Nie wiem... Idzie na listę do zakupu!!! Obowiąwkowo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięęęęęna!rude włosy powalają!ostatnie foto bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very very beautiful this barbie and her clothes. great pics. keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatniej stylizacji wygląda genialnie! Pasuje jej styl takiej buntowniczki z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna! Bardzo ładna lalka, a jeśli chodzi o ciałko, to nie zauważyłam prawie żadnej różnicy. REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie prezentuje się w nowym wydaniu. Nabrała życia, bow swojej oryginalnej sukni była nieco "skrępowana":)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...