Obserwatorzy

środa, 4 grudnia 2013

Podsumowanie–listopad 2013

Czas strasznie szybko leci!!!

Ani się nie oglądnęłam a tu już grudzień! Gdy miałam myślałam o opublikowaniu podsumowania to byłam pewna, że niewiele się w tym listopadzie wydarzyło ale gdy przejrzałam posty z tegoż miesiąca okazuje się, że jednak nie miałam racji!

Po pierwsze zrobiłam podsumowanie poprzedniego miesiąca – Podsumowanie październik 2013

Były też zdjęcia z wieczornej wyprawy na cmentarz w Zaduszki

P1360298_thumb[1]

Zaprezentowałam Wam odmienioną Midge

P1360345_thumb[1]

Na fryzjerskie spa była u mnie lalka Monster High Skelita Calaveras

P1360086_thumb1

Udało mi się zebrać całą kolekcję figurek Księżniczek Disney’a z Kinder Niespodzianki

P1360375_thumb[1]

Dokonałam kolejnego rerootu na Kenie

P1360409_thumb[1]

Trafiłam też na prawdziwy skarb w SH czyli Barbie Jewel Hair Mermaid

P1360428_thumb[1] 

Uchyliłam rąbka tajemnicy do stworzenia nowej lalki w poście Lady in Red

P1360399_thumb[1]

Odhaczyłam też kolejną pozycję z wishlisty – Kotastrofę. Zapowiem, że jeszcze nie koniec historii Kotastrofy!

P1360539_thumb[1]

W listopadzie odbyło się też kolejne spotkanie lalkowe w Tarnowie i przybyła na nie kolejna osoba! Było bardzo fajnie i chętnie wybiorę się na kolejne!

P1360590_thumb[1]

Na koniec – nieskromnie pochwaliłam się swoim szyciem

P1360684_thumb[1]

P1360694_thumb[2]

To tyle jeśli chodzi o to co działo się na blogu a u mnie w życiu? Wielkie wydarzenie bo dostałam pracę! W zawodzie Puszczam oczko

Dlatego czasu teraz mam bardzo mało i pewnie grudzień będzie skromny jeśli chodzi o notatki ale postaram się mimo to coś tu zamieścić Puszczam oczko

Oczywiście odwiedzam Wasze blogi i śledzę co się u Was dzieje choć nie zawsze komentuję (trochę ciężko pisać jedną ręką mając dziecię na kolanach). Mam nadzieję, że mi wybaczycie…

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za sukcesy w nowej pracy! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopad był bardzo owocny. Tak sobie patrzę i myślę- nic się nie dzieje dookoła, ale jeżeli zrobię rachunek sumienia- wychodzi, że sporo się jednak wydarzyło. Fajnie, że spotkaniowe towarzystwo się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Listopad w podsumowaniu prezentuje sie okazale! Gratuluje pracy I zycze wielu chwil wytchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnie było :) Powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany listopad. Gratuluję zdobycia pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że masz nową pracę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: great summary. Indeed, time flies. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele się u Ciebie wydarzyło, nie tylko wśród lalek, bo nowa praca to też wielka rzecz, więc życzę powodzenia w rozwijaniu się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję ten blog od niedawna i pomimo,że posty są tu dość zadko w porównaniu z innymi blogami, to jednak bardzo ni sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Sory za błedy piszę na telefnie ale blog super

      Usuń
  10. Gratuluje nowej pracy :-)
    wiem coś na temat siedzącego dziecka na kolanie ;-) moja córcia będzie miała zaraz cztery latka a z rąk daleji nie schodzi ;-) w nowej pracy troszkę odpoczniesz od codziennego życia :-)
    Listopada bardzo owocny...i tak szybko minął :-(
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...